vineri, 13 iunie 2008

Leadership non-verbal si personal


Team Work a organizat in data de 22 martie a 7-a sesiune a proiectului “F.O.C.U.S. Training” pe tema “Leadership non-verbal si personal”, cu durata de 3 ore pentru un grup de 22 de participanti. Trainingul a fost sustinut de Drd. Mihaela Stroe -sociolog, coach, autor si trainer in cadrul Acta Nonverbal (www.nonverbal.ro) si Alin Ghizasan-executive & live coach si trainer in cadrul Business Coach.
Trainerii au introdus notiuni de leadership, elemente nonverbale ce definesc un lider, importanta comunicarii nonverbale in leadership iar participantii si-au exersat aceste abilitati in cadrul exercitiilor.

Participantii au putut exersa intr-un cadru informal abilitati de comunicare nonverbala si identificarea acestora in discutii de grup. Participantii au primit feedback din partea trainerilor si certificate de participare din partea organizatorilor.
Iata cum descrie echipa de proiect aceasta sesiune:
"Ziua buna se cunoste de diminteata. Iar daca un soare bland isi ia rolul de ceas desteptator, nu o face decat pentru a-ti vesti o noua zi plina de surprize. Dupa o scurta prezentare, un mic joculet ne-a pus mintea la contributie, introducandu-ne cu pasi marunti in zona notiunilor de leadership. Am aflat ca exista leadership orientat pe ratiune, pe oameni, pe rezultate si pe personal. Apoi participantii au extras dintr-un bol in forma de sapca, cate un biletel, pe care era notata o caracterstica specifica leadershipului. Fiecare dintre noi, si-a prezentat biletelul si l-a atribuit unei anumite dimenisiuni a leadership-ului, sustinandu-si punctul de vedere. Ne-am facut o imagine despre acest domeniu, pentru a pasi pe taramul controversat al comunicarii nonverbale. Schimburile de idei s-au intalnit intr-o ciocnire iminenta. Spiritele s-au linistit, dupa ce Mihaela ne-a explicat ca fiecare gest trebuie interpretat in functie de context. Dupa o scurta pauza de rontaieli si suc, am vorbit despre Leadership personal. Alin ne-a aruncat la fileu, unele provocari interesante astfel incat sa ne exersam abilitatile si sa ne descoperim potentialul. Cand s-a stricat catalogul au raspuns prezent notiuni de leadership, elemente nonverbale ce definesc un lider, importanta comunicarii nonverbale in leadership si inca multe alte idei interesante. Am impartit certficate de participare, am facut schimb de impresii si adrese de mail, am promis sa mai vorbim, am pus intrebari, am primit raspunsuri, iar apoi, o parte dintre noi ne-am mutat la povesti in Laptarie."

Evenimentul se adreseaza tuturor studentilor din centrele universitare din Bucuresti, interesati de dezvoltarea personala.

Niciun comentariu: